Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego uruchomiła kampanię społeczną promującą pobyt i wypoczynek w krajowych hotelach. Izba wskazuje w niej na "profesjonalne przygotowanie obiektów pod kątem bezpieczeństwa sanitarnego".
Jak wskazał w rozmowie z PAP sekretarz generalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego (IGHP) Marcin Mączyński, branża dotkliwie odczuła skutki pandemii koronawirusa. Po kilkutygodniowym przestoju, od 4 maja hotelarze mogą ponownie przyjmować gości, dbając przy tym o przestrzeganie nowego reżimu sanitarnego.
"Hotelarzom zależy na tym, by przekonać gości, że dołożyli wszelkich starań, aby pobyt w obiektach był bezpieczny. Tym samym chcemy zachęcić do rezerwacji pobytów w hotelach w Polsce. Dlatego zdecydowaliśmy się rozpocząć kampanię informacyjną pod hasłem +Drodzy Goście, tęsknimy za Wami!+ , w której łączymy powyższe cele" - zaznaczył.